Kelabu >>> GRAY


Mule brmain musix ketika dibangku sekolah lagi. Masing-masing mempunyai minat yang same dalam musix. Asalnye name band ini adalah buttsmange.dmane antare hero-heronya adalah aizat,tajul dan ajoy,kerap menghabiskan duit sekolah untuk jamm di studio yang berdekatan dengan umah(Double Neck,KC Donald,Metastudio....etc).

Kemudian melengkapkan band ni.Selepas itu bekas gitar kedua kami iaitu En. Shafique , tapi atas komitmen lain dia tak dapat terus bermain musix bersama kami. Kemudia datang la si batak yg brnama botax. Sama-sama bermain musix dan BUTTSMANGE pernah menyertai bebrape battle.Kemudian muncul hero yang seterusnye iaitu dashriq.Dipaksa & dibuli untuk menyanyi didalam band ni , dan lengkaplah band ini pada ketika itu.Tetapi selepas tamat sekolah, band ini terpaksa akur untuk berhenti seketika untuk bermain musix.Kerana masing-masing telah menerima tawaran untuk melanjutkan pelajaran.

Maka band ini terpaksa diberhentikan di saat band ini mule mendapat beberapa jemputan.kenangan lama tu.haha. Selepas masing-masing telah abis menamatkan pelajaran.Kami semua nekad untuk kembali bermain musix dan menubuhkan kembali band.Dan telah menukarnya kepada GRAY..maka pada saat ini terbentuklah GRAY.dengan kembalinya hero-hero nya, iaitu ajoi,aizat,botax,tajul dan dashriq Mengharapkan kamu semua dapat enjoy dengan musix yang kami mainkan.sekian.hmm.n tq menyokong band ni.

http://amp.channelv.com/graymusix

http://myspace.com/greymusix

antara lagu2 dorg yg menghangatkn halwa telinga peminat..

1. hati mati
2. girang
3. penggodam
4. kau telah pergi

+++ dorg nie kengkwn aku ;)

No comments: