Tpakse..Aku xrela sbenanye..

mmm..sblom2 nie aku ingat jek password hotspot si yus..pehal tah arini tetibe je lupe..
sial tul..
sbbkn urgent matter n aku pn dh kt luar kawasan wireless percuma..
aku tpakse r trun lpak kt starfuck semata-mata gelap utk menjejakkn kaki ke alam maya..
hmm..
drpd aku g bli tpup hotspot 5 hengget utk 1 hari bek aku pekena kopi jantan kt starfuck nie..
puas gak halwa tekak aku..

hari ni aku jmpe bdk umh aku yg dh lame aku xlpk ngn dia..
amir name makhluk nih..
aku sbenanye xsure mane dtg name amir nih..
mengikut ic name mamat nih Taufiq..
tp time memule dia dpt ic time form 1 dlu..
JPN pnye pekerja yg malas dh mistype name dia jd Taugig..
kahkahkhah..br seminit dia blagak knon2 dh besa coz dh ade ic..
xpsl2 kne gelak btubi-tubi coz name dh cm taugeh..
xpakse r dia mnahan tahap kemaluan yg teramat sgt smpe r ic br dia kua.

k abis cerita aku jmpe si taugig nih..coz aku dh xsabar nk cite benda len..

drpd lrt aku asyik bsenkang mate (bak kate Mat yg spatutnye btentang mate..ape bodo r ko ni Mat) ngn awek2 cun..perg..sume bkn sbrg cun..sume tu ble wat nasfu berahi seorg lelaki ataupn seeko badak sumbu trangsang dgn rapi..ahaha
serius..cun leleh beb..(drooling)..tp tu r..xkesmpaian utk aku pkenalkn diri..
so aku pn bdiri r dgn tekun cm time perhimpunan skolah rendah smbil kontrol ensem..
smpe kt kl central..

aku jmpe plak 1 group bdk skola indon..
lalu je kt sbelah dorg aku rase cm kt dlm drama sinetron..
3 gadis 2 malaun..
2 gadis lawa..cute..riang..sbijik cm siska! bwg merah..sorg lg tu kire nmpak baik2 pkai spek..kire bwg putih r tu..
sorg lg............hampeh..skali bwg besar daaa..
tp best tgk gelagat dorg behibur xkeruan kt dpn entrance komuter wt aku rase cm nk join skali ;p (xsdar diri pnye makhluk!)
anyway 1 pkataan yg aku smpat curi2 dgr dr bebdk tu yg wt aku hepi xpsl-psl..
"daaa~"
manis sungguh bunyi yg kua dr mulut si bwg merah.

mmm..now i end up kt starfuck..
sangap sial! bebdk nih time aku dtg r dorg nk ponteng klas!
mmm..niat d hati td nk antar keje kt supervisor..
check2 blk byk salah r plak..cancel~
dr kne maki hamun xtentu frekuensi..bek aku btulkn dlu.
mm..projek nie really2 make my life fuckin miserable!
dh dkat 2 weeks..aku tdo 2jam je plh lame.
aaaaaahhhhh aku rindukan tidur yg nyenyak.

nie dh lpak sni kne caffeine bkati-kati..xtdo lg r mlm nih
aiyoo~

k till next time..
signing off! daaa~

2 comments:

Eikha Z said...

starfuck, haha. hello you should blog about me, baru best, hehe.

Frantic Finger said...

mmm..nnt if i got sumthin 2 say bout i i'll write it down